Happy Run. The Tweeting Bra și Social Media:)

Duminică, de la orele 10:00, alerg în Herăstrău, la Happy Run – Race for the Run. Scopul îl reprezintă strângerea de fonduri pentru prevenirea cancerului la sân. Alerg și de data aceasta pentru o cauză socială. Și da, știu că dacă există dorința de a dona, se poate dona oricând, oricum, oricât. Nu e nevoie de vreun pretext anume. Doar că, atunci când se îmbină și #MyAllTimeHobby, în persoana Sfântului Alergat cu o cauză de genul ăsta…universul pare că lucrează pentru mine. În plus, ziua buna se cunoaște după alergarea de dimineață (parcă așa era proverbul :). 

Happy Run e un eveniment global ce a însumat de-a lungul timpului peste 1.6 milioane alergători la 150 de ediții anuale din peste 50 de locații. 

La Happy Run puteți fie să fiți fundraiseri, fie să donați și atât, fie să alergați și să donați…modalitățile în care vă puteți implica sunt variate. Detalii, găsiți aici.

Și cum 1 din 6 femei e diagnosticată cu cancer la sân, mi-am amintit de o campanie foarte faină făcută de către Nestle Fitness Grecia care se intitulează: The Tweeting Bra. După cum îi spune și numele implică un sutien și tweet-uri :). 

Concret, de fiecare dată când femeile își dădeau sutienul jos, se trimitea un tweet automat pe telefon în care acestora li se aducea aminte să nu uite să-și verifice sânii. Un filmuleț foarte fain în care se explică mai multe, aici:



Sharing is caring
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on LinkedIn0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *